TAREA 3- OBSOLESCENCIA PROGRAMADA

A pregunta que nos facemos todos referente a este tema é a mesma: 

¿Por qué os produtos cada vez duran menos?¿Por qué unha bombilla dos anos 50 pode seguir funcionando e unha da actualidade estropease aos poucos anos? Iso ten un nome OBSOLESCENCIA PROGRAMADA.

A obsolescencia baséase na programación dun produto para que a partir dunha fecha ou dunhas horas de uso, deixe de funcionar ou non cumpla un funcionamento óptimo .

¿Cál é o obxectivo?

O obxectivo e simplemente aumentar o consumo dun produto, por exemplo , imaxina ter un teléfono recién comprado , ao cabo dos 3 ou 4 anos este comeza a gañar lentitude e cada vez costalle maís reproducir as ordes que lle das , ata que chega un momento que xa non funciona , esta empresa sabe que seguramente despois do bo funcionamento do teléfono ao principio faga que compres da mesma marca, e seguramente o ultimo modelo.

Esto levanos a outra tipo de obsolescencia , la OBSOLESCENCIA PERCIBIDA, se denomina obsolescencia percibida ás modas, tendencias manipuladas polos fabricantes coa intención de que os consumidores teñan a necesidade de cambiar cada certo tempo de modelo ou de produto a un maís moderno.

¿Cál é o obxectivo?

O obxectivo principal é novamente a manipulación das empresas sobre todos os consumidores , fan cada vez maís e maís productos novos e de última xeración , e comparano co antigo para que a xente teña a necesidade de adquirir o último modelo, moitas veces tamén se realizan ofertas para que sea maís apetecible mercar ese novo produto.

¿Qué importancia ten na nosa sociedade?

Asimesmo, os conceptos de obsolescencia programada e obsolescencia percibida sumerxense nunha raíz aínda maís difícil de desentramar, como é a responsabilidade deo consumidor ao adquirir dichos obxetos.

Estos conceptos deben difundirse masivamente para crear conciencia e responsabilidade ciudadana.

A esperanza radica nun cambio a nivel cultural, no que debemos traballar todos xuntos diariamente para facer sustentable e sostenible a nosa presencia no planeta, xa que estas "adiccións" ás compras, provocadas por estas obsolescencias, están afectando de maneira grave á poboación e a o mercado .
Cada vez estamos dispostos a pagra maís e maís diñeiro por un producto dunha calidade parecida ao anterior polo simple feito das modas e o prestixio social.

Hoxe en día a xente non viste como lle gustaría , senón como o impón a moda e a sociedade, a xente non ten un movíl polas suás prestacións senón por que é o último modelo.
Ese é un dos maíores problemas do tema a tratar que tamén interven a presión da sociedade.



Comentarios